Over stichting Samen op Reis.

De Stichting Samen op Reis ( SOR) is een vrijwilligersorganisatie die al meer dan 30 jaar bestaat. De SOR verzorgt begeleide reizen en dagtochten voor mensen met een verstandelijke beperking met name afkomstig uit West-Brabant.

De stichting wordt geleid door het bestuur en heeft de beschikking over ca. 35 vrijwilligers. Er is een beroepskracht in de functie van coördinator werkzaam , mevr. Elize Weijtens. De stichting is ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 41106042.

Ook voor het komende reisseizoen hebben we – naast de bekende bestemmingen- een groot aantal nieuwe, prachtige reizen om uit te kiezen. Samen Op Reis; dé aanbieder van begeleide reizen in heel West-Brabant!

Wij zijn te vinden op : Mon Plaisir 89-D, 4879 AM Etten-Leur. Vanaf hier vertrekken onze reizen en hier komen we ook weer terug . Op dit adres vinden ook alle kennismakingsavonden plaats.

Bij SOR reizen we met kleine groepen en we hebben gezellige en ervaren begeleiders die er samen met jullie een super leuke vakantie van zullen maken!

Zoals je kunt lezen zijn onze prijzen écht all-in, er komen geen extra kosten voor pot en/of groepsgeld bij; je hoeft alleen wat zakgeld voor persoonlijke uitgaven mee te nemen. Je dient wél zelf een reis en/of annuleringsverzekering af te sluiten!

Wij organiseren ook ‘reizen op maat’ , wil je met een eigen groepje een reis maken die niet in onze gids staat dan kun je contact met ons opnemen. Wil je graag alléén op vakantie met een begeleider van SOR, ook dat kan! Wij doen ons best om aan je wensen te voldoen.

Onze coördinator Elize Weijtens staat je graag te woord; bel of mail gerust!

Ons kantoor is op dinsdag, woensdag en vrijdag geopend. Telefoonnummer: 076-5229110, e-mail: sorvak@outlook.com

WAAROM op reis met de SOR?

– Enige aanbieder van begeleide reizen in West-Brabant

– Prima en altijd voldoende persoonlijke begeleiding door onze ervaren reisleiders.

– Leuke excursies.

– Een kennismakingsavond vóór je met ons op reis gaat zodat je weet met welke reisleiding en reisgenoten je op vakantie gaat.

– Top kwaliteit hotels en bungalows!

– Altijd vertrek en terugkeer van je reis in Etten-Leur, bij voldoende deelname van en naar je eigen woonplaats mogelijk.

– Wij verzorgen – als je dat wilt- na afloop van je reis aansluitend deeltaxi vervoer naar je woning.

– Van iedere reis wordt een verslag met foto`s gemaakt.

– In het najaar een gezellige reünie. Hier krijgt iedere deelnemer een leuk fotoboekje.

All inclusive prijzen, álle maaltijden, hapjes, drankjes en excursies zijn inbegrepen!

– geen extra groepsgelden dus:

Je hoeft dus alleen nog maar wat zakgeld mee te nemen voor persoonlijke uitgaven! (souvenirs o.i.d.)

• Jacqueline Brekoo
    Jacqueline Brekoo Voorzitter