Spanje – Lanzarote 8-daagse vliegreis

Lanzarote 8-daagse vliegreis

Lanzarote is één van de Canarische eilanden…. en misschien wel de mooiste. Het is een prachtig eiland, vooral bekend om het nationaal park Timanfaya. Héél bijzonder om te zien. Er zijn nog veel meer mooie excursies te maken hier, denk maar aan Papagayo beach met het mooiste strand, het Lago Verde (groene meer) en de vele mooie dorpjes! De ideale plaats voor een boottocht te maken om dolfijnen te zien!! Ga mee genieten op Lanzarote!!

Puerta del Carmen is een super fijne badplaats met een prachtige boulevard. We lopen van ons hotel zó naar toe! Genoeg winkeltjes en toe aan een lekkere sangria. geen probleem. Er zijn meer dan genoeg terrasjes!

Hotel Seaside Los Jameos****

Een prachtig hotel, direct aan het strand Playa Pocillos!. Er is een receptie en winkeltjes, een restaurant, 3 bars en een snackbar. Er zijn 2 zwembaden en een zonneterras met ligbedden en parasols. Overdag en `s avonds is er een activiteitenprogramma. Er is van alles te doen.

09 juni t/m 16 juni

zwembad-seaside
strand-lanzarote
lago-verde