Buitenlandse reizen (oud)

de Haan 8-daagse bungalowreis

park de Haan

Een prachtig vakantiepark aan de Belgische kust met het langste strand!

duinen

€910,00

Vielsalm 8-daagse bungalowreis

Midden in de prachtige natuur van de Belgische
Ardennen ligt het vakantiepark ‘Les Ardennes’
(Center Parcs)

vielsalm-groot

€ 1025,-

Bulgarije

Sunny Beach 8-daagse vliegreis

Sunny Beach is ook wel bekend als het Zonnestrandvan Bulgarije. Een mooie, levendige badplaats met een wel 7 km lang strand!

das-sunny-beach

€1.625,00

Cyprus

Paphos 8-daagse vliegreis

Cyprus, een prachtig eiland in de Middellandse zee, vlakbij Griekenland en Turkije. Er zijn vele mooie dingen te zien en de natuur is prachtig.

cyprus

€1.795

Rüdesheim 6-daagse bus-excursiereis

De naam van deze busreis is “Romantiek aan de Rijn en de Lahn”…. Niets te veel gezegd want we gaan een heleboel mooie dingen zien én beleven op deze reis. We willen niet alles verklappen, maar natuurlijk lichten we wel een puntje van de sluier….

rudesheim

€1.175,00

Winterberg 8-daagse busreis

Al jaren zijn wij vaste gasten van het gezellige vakantiehotel ‘Der Brabander’ in het mooie Winterberg.
Er is ook dit jaar weer een prachtig excursie programma samengesteld, met vele uitstapjes in en rondom Winterberg maken we deze vakantie compleet.

wintwrberg

€1.355,00

Winterberg 5-daagse busreis senioren

hotel-der-brabander

€1.089,00

Frankrijk

Euro Disney 4-daagse busreis

Een leuke trip naar Euro Disney…het sprookjespark! Wie wil er nu niet graag Mickey Mouse zien of genieten van de prachtige parades?

Je komt hier werkelijk ogen en oren te kort, er is zoveel te zien en te beleven. Heerlijk wandelen door de hoofdstraat met veel winkeltjes en terrasjes….

Of een boottochtje maken, met de trein door het park rijden of misschien durf je wel in één van de super spannende attracties? Genoeg te kiezen en we zullen ons geen moment vervelen!

2028-disney

€1.099,00

Griekenland

Kos 8-daagse vliegreis

Een mooi eiland in de Egeïsche zee. Op Kos zijn heel veel fietspaden. Dus: als je van een rondje fietsen houdt zit je hier goed!

Kos heeft mooie natuurgebieden. Er is genoeg te zien én te doen, b.v. in Kos stad waar veel winkeltjes en terrasjes zijn. Of maak een uitstapje naar het mooiste dorpje Zia, of een dagje varen?? We komen nog tijd te kort.

hotel-kipriotis

€1.925,00

Griekenland

Rhodos 8-daagse vliegreis

Ga je mee naar Rhodos? Een prachtig Grieks eiland met de mooiste stranden en sfeervolle terrasjes, waar we heerlijk kunnen genieten van een Griekse retsina…of een ander drankje! We kunnen naar Lindos, met boven op de berg de Acropolis. Een dagje varen, een eilandtour…we zullen ons hier niet vervelen!

hotel-rhodos

€1.825,00

Macedonië

Ohrid 8-daagse vliegreis

Een geweldig vakantieland is Maçedonië: wij gaan naar het meer van Ohrid. Dit plaatsje is beroemd om de 365 kerkjes; voor iedere dag van het jaar is er een gebouwd. Rondom het meer worden de beroemde Ohridparels verkocht; leuk om te winkelen dus! We kunnen varen op het Meer van Ohrid en een heerlijke duik nemen in het kristalheldere water.

hotel-granit

€1.590,00

Malta

Qawra 8-daagse vliegreis

Een leuke nieuwe bestemming in onze gids is Malta, een klein eiland midden in de Middellandse zee. Bekend om de prachtige tempels, mooie stranden en gezellige toeristenplaatsjes

hotel-dolmen

€1.760,00

Oostenrijk en Zwitserse Alpen

8-daagse bus-excursiereis

Een ongelofelijke mooie busreis die je écht moet meemaken! Op deze reis gaan we zóveel zien dat we niet alles kunnen noemen. Maar toch wat hoogtepunten: de Silvretta Hochalpenstrasse, Innsbruck, de Bodensee, Lindau en St Gallen, Liechtenstein en de Walensee, de Arosa Express en de alpentrein in Zwitserland

hotel-sonnblick

€1.360,00

Madeira 8-daagse vliegreis

Calheta beach****

Ons hotel is rustig gelegen aan het enige zandstrand van Madeira. De jachthaven is er vlak naast. Leuk om naar de mooie boten te kijken!

hotel-calheta-beach

€1.895,00

Mallorca 8-daagse vliegreis

Mallorca, op nog geen 4 uur vliegen ligt dit paradijs met hagelwitte stranden, een prachtige zee en vooral veel leuke plaatsjes.

€1.590,00

Lanzarote 8-daagse vliegreis

Lanzarote is één van de Canarische eilanden en misschien wel de mooiste!

Het is een prachtig eiland, vooral bekend om het nationaal park Timanfaya. Héél bijzonder om te zien. Er zijn nog veel meer mooie excursies te maken hier. denk maar aan Papagayo beach met het mooie strand, het Lago Verde (groene meer) en de vele mooie dorpjes! De ideale pklaats om een bootocht te maken om dolfijnen te zien!! Ga mee genieten op Lanzarote!!

hotel-seaside

€1.850,00

Tenerife 8-daagse vliegreis

Uiteraard mag het mooie Canarische eiland Tenerife niet ontbreken.

Dit eiland is bekend om de mooie stranden, maar ook zeker om de “Teide”, het hoogste punt gelegen in een fantastisch mooi natuurpark. Dat moet je écht gezien hebben.

hotel-tenerife

€1.975,00

Torremolinos 8-daagse vliegreis

Het was aan de Costa del Sol…tingelingeling…
Ga je mee op deze fijne en zonnige reis? Een prachtige streek in Spanje. Torremolinos is een leuke plaats met kleine straatjes, gezellige pleintjes en héél veel winkeltjes.

hotel-riu

€1.849,00

Turkije

Marmaris 8-daagse vliegreis

Het prachtige Marmaris aan de supermooie Turkse kust, prachtige stranden en helderblauw water! Een heel fijne vakantiebestemming!
Marmaris is een levendige badplaats met een prachtige boulevard. Heerlijk om hier te wandelen en naar de luxe boten te kijken.

2156-hotel

€1.549,00

Turkije

Side 8-daagse vliegreis

Een van de leukste bestemmingen in Turkije is Side, met de prachtige oude stad, de mooie kleine straatjes en gezellige pleinen….vol winkeltjes en terrasjes. Hier kom je niets te kort!

2158-hotel-fame

€1.665,00

• Onbezorgd op vakantie

• Ga je mee op reis?

• De begeleiders gaan samen met jullie er een top vakantie van maken!

• Al onze prijzen zijn ALL-IN.

• Laten we er een fantastisch reisseizoen van maken!