Portugal – Olhos d`Agua 8-daagse vliegreis

Olhos d`Agua 8-daagse vliegreis

Genieten in het zonnige, mooie Portugal? Ga dan mee op deze mooie reis!

We kozen voor het plaatsje Olhos d ‘Agua, dit ligt in het zuidoosten van  Portugal en is beroemd om de zoetwater bronnen die tevoorschijn komen als het eb wordt op het strand! Zeker de moeite waard om dit te gaan bekijken. Maar laten we ook de kleurrijke rotsformaties van Praia da Falesia niet  vergeten, we kunnen een boottocht maken om deze rotsen goed te kunnen
bekijken, écht prachtig!
Olhos d’Agua was vroeger een vissersdorp, maar is nu een gezellige badplaats, met veel restaurants, fijne terrasjes waar we een drankje kunnen nemen en vooral héél veel winkeltjes….dus shoppen maar!
Hotel Riu Guarana ****
Ons hotel heeft een receptie,Wifi en rondom het hotel zijn prachtige tuinen.
Het strand is niet ver, maar let op: je moet goed kunnen lopen want je kunt er alleen met trappen komen. Er zijn 3 restaurants en 3 bars, we kunnen lekker zwemmen in 2 buitenbaden, met daar omheen een zonneterras met ligbedden en parasols. Er is een badhanddoeken service.
We vervelen ons vast niet, er is van alles te doen; zowel overdag als ’s avonds is er een activiteitenprogramma, zijn er shows en je kunt een dansje maken in de discotheek.
Onze kamers hebben airco, TV, een kluisje en koelkast.
De badkamer heeft een bad en toilet en er is een balkon of terras met zitje.

21 t/m 28 juni

2148-hotel
2148-zee
2150-hotel